slööö

2009-10-14 - 18:33:33


Hej!
har knappt någon lust att skriva blogg längre därför det blir sån dålig updatering men känns lite småonödigt (aaa) iallafall .. idag skulle jag upp 6 men snoozade till kvart över 7 och bussen gick 07.35 haha :p så stress och sådant , sen till skolan och hade härlig Idrott :D barn yoga & barn massage haha :D sen var det tråkig lektion sen prov, som kändes jätte bra (a)
Slutade efter det och var kvar en liten stund , tog bussen hem halv 3 och la mig i soffan med mamma och tittade tv :) sen gjorde datorn mig sällskap och här ligger jag nu (a) Fixar lite med biljetter till David Guetta Slagt den 23e oktober :D paaarty paarty :D


Haha ser fet ut, men har fått klagomål
att jag har för lite bilder :p :$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0