afrikansk & pussycat dolls dans :D!

2009-09-21 - 21:37:05


Jisses bad up-date :o!
Iallafall, skola idag , fucked up :( massa bråk och visste inte var jag skulle ta vägen , ville bara bryta ihop :( Slutade iallfall 10 i 3 , satt kvar och väntade på Fia som slutade kvart över 3 :) Sen hem och bara var hemma , tog det lugnt , åt och sådant , sen tog jag & Mamma bussen 5 över 5 till DANSEN :D!
Först var det dags för Afrikans dans , med mamma som sällskap , och jaja vadå träning för mage? Lovar kommer få finaste magen ever haha :D! Rolig koregrafi med :)!
Efter 1 timme var det dags för Pussycat Dolls med Sofia & Sara som sällskap :) Nja , inte ett dugg förtjust i uppvärmingen som var väldigt för mycket "sex" och krålning på golvet , för att passa mig ... Men koregrafin älskade jag haha :D men måste sett jävligt kul ut att Vanessa försökte vara Sexig hahahha :(!!
Klockan 8 slutade vi och vi missade bussen 11 över , så jag & Sofia , Sara hade en annan kurs direkt efter, gick hela vägen till skolan för att fördriva tiden haha :p
Nu sitter jag i min ökända säng och tittare C.S.I och åt nytt lite Chilli Con Carne :) efter C.S.I ska jag ner i duschen sen sova tror jag :p? imogon är det skola , bläääääää :(!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0