hej / god kväll :p 14.02 här :)

2010-08-16 - 20:02:06

Hej / God kväll hehe :)

igår blev det god god mat , sen blev det slö i soffan med Marabou choklad och bilar , gott gott :) gick ner i sängen runt halv 11 , gjorde lite sudoku i väntan på att André skulle logga in runt 12 tiden och det gjorde han :D pratade med honom i 40 mintuer sen började han jobba redan 7 idag , så fick säga hejdå ganska snabbt igen :( fortsatte att göra sudoku sen la jag ihop boken vid halv 1 , men somnade inte förens vid 3 helt sjukt , trodde hela rummet var invaderat med vampyrer och spindlar så kunde inte sova haha :( Men när jag väl somnade drömde jag underbart haha (A) <3 Dock tyckte André inte om drömmen när jag berättade om den för honom haha :(

Vaknade idag 8 av att Ylva väckte mig och behövde gå direkt hehe hon hade glömt bort tiden :p Dylan åt lite blåbär sen vart han trött så tänkte vi kunde sova lite hehe (a) jag ställde min mobil på klockan 10 , så jag kunde vara vaken när mamma & pojkvännen min kom hem från jobbet , men smart som jag är ställer jag klockan på mobilen som går efter svensk tid haha skulle ha ställt den på 16.00 haha :P aja , så vaknade vid 11 av att jag fick ett sms av älsklingen :)
Startade datorn och har pratat med mamma och älsklingen :) planerat lite med älsklingen också (a)<3

Sen blev det lite "Brunch" haha :p dylan käkade någon puré och lite rester från igår och jag tog cornflakes & liiiite rester från igår men höll mig till mina flingor haha (a) nu vill Dylan lyssna på musik men mitt jävla Spotify account fungerar inte eftersom jag inte befinner mig i Sverige och man kan inte ändra sitt land till USA , jävla skit !!! hatar Spotify just nu :@!!!

Vet inte alls vad som händer idag , det skulle vara regn, varmt, kvavt, blixtrar och åska så vi håller oss inne haha , tråkigt men sant , får se vad som händer senare med :)


Just nu ..
hjälp mig! HUR ska jag klippa mig på fredag !?!

haha hatar mitt hår när det är fönat, hur jävla
fluffigt och fult som helst ju :-( !

Postat av: fanny

du skulle bli skitfin i kort hår, eller ungefär axel långt:) och var glad över ditt fluffiga hår, jätte fint!

2010-08-16 - 21:37:05
URL: http://ssistersbeforemisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0