Hej!

2010-08-13 - 18:46:00

hej ! haha :p
vaknade idag tio i 8 av att Ylva kom in och väckte mig hehe som vanligt :) upp till Ylva & Dylan och satt mig med Dylan på golvet som käkade lite blåbär hahaha :p När Ylva hade gått så gick vi ner på nedanvåningen och Dylan la sig på sin filt, så jag passade på att lägga han i min säng och mig själv bredvid så gjorde vi som igår haha vi somnade i sängen (a) sköönt var det :p Vaknade kvart i 11 av att Dylan bankade sitt huvud i väggen , han försökte lägga sig skönt den stackren hehe så la honom ner och startade datorn , men tänkte inte alls på att blogga haha Förlåt (a)
Pratade med André på skype och sådära :) för en timme sedan klädde jag på mig och gick upp på ovanvåningen för att äta och Dylan var hungrig och vi fick först besök av en tjej som skulle mäta efter däcket och sen kom en gubbe som kollade runt här inne i huset :p Nu har han gått och jag tittar på FULL HOUSE haha det är såååå längesen man såg det , har verkligen saknat den serien hihi (a)

Vet inte alls vad som händer idag , just nu tvättar jag iallfall mina kläder haha det behövdes verkligen hade inget kvar att ha på mig så fick bli en liten tvätt-dag :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0