FAME !

2010-02-15 - 17:38:03

Hej!
Tandläkaren imorse halv 9 , klar runt 9 tiden sen började jag inte förens 10 så åkte till skolan och var med Pablo :) den 21april sätter dom in tandställningen nertill , känner redan smärtan haha :( sen hade jag människor i behov av stöd , "pluggade" bara lite , haha satt och lyssnade musik sen va det dags för lunch :) åkte till McD med Josefina, Sandy, Emelie och Karla :) sen tillbaka till skolan och då va det dags för musikalen Fame :) satt med Pablo och Jesper :)
Den slutade 3 och då slutade jag , stannade kvar lite för att berömma min Elisabet lite för hon var så grymt duktig i musikalen :) sen tog jag bussen med syster , men hon bytade till 1an på motorvägen och jag åkte vidare till Christoffer :) hämtade en sak till mobilen sen gick jag till Kristineberg syd där syster hämtade upp mig , snällt :)
Kom hem och har inte gjort någonting alls , kvart över 6 ska jag ta bussen hem till Marcus :) ska vara där idag , sen ikv när jag kommer hem ska jag PLUGGA haha :p sen imorgon har jag bara prov 13.20 så blir härlig sovmorgon :)!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0