God morgon!

2010-02-21 - 11:07:25

God morgon!
Nu har jag vaknat och blivit människa haha :) åkte till Entré med Kaya , handlade leggins och en tröja (visar senare) sen träffade vi på CJ och André så snackade lite med dom :) sen åkte vi och hämtade Kayas bror och hans kompisar på laserdome sen kom jag hem.. ungefär tjugo minuter senare kom Kaya och hämtade mig och körde mig till dansen för vårt "after party" .. Vi käkade gott och sen släppte alla loss till DJ;n dom hyrt in :) muuuuuuuuuuuuums vilken pudding hahahha ;) iallfall , sen kom en Michael Jackson imiatör (eller hur det stavas :$) och han var grym :)! Sen släppte vi loss tills klockan blev 1 :) Då skulle de som inte skulle sova över åka hemåt , och Kaya, Cj, André och någon tjej väntade i bilen nedanför för att hämta mig :) vi körde hem till CJ , Kaya hämtade sin bil, sen åkte jag & Kaya till Lockarp McD och käkade lite sen hemåt , och deckade nog efter 5 minuter haha :D

Idag vet jag inte vad som händer, förutom runt 5 då jag ska tillbaka till dansskolan för att handla DVDn med dansuppvisningen och massa bilder :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0