Hemma hos Sandy hela dagen :)

2010-02-18 - 20:57:53

Hej!
inte skrivit idag för har inte varit hemma haha :p vaknade idag klockan 7 av att jag trodde att jag började kvart över 8 så gick upp snabbt gjorde vid mig och gick ut med Dina , runt halv 8 kom jag på att jag börja 10 idag , så jag somnade om och vaknade 9 :) tog bussen halv 10 sen hade jag bara en lektion sen lunch , och 1½ timme senare hade jag "foto" i 10 minuter :p
Sandy åkte med mig hem , bytade om etc och sen åkte Sandy, jag & Dina hem till sandy :) kom hem till alla hennes 4 vovar :) och alla 4 kom bra överens förutom Ruth lite i början haha men de gick bra sen :) gick ut på en lång runda så hundarna fick leka av sig i en hundrastgård (?) och jag & sandy passade på att fota "snö" till vårt foto maraton hehe :) sen hem till Sandy för att äta , sen pratade vi lite med Sandys mamma .. Halv 7 gick jag sandy & alla 5 hundar till 132an som gick tio i :) tog den till konserthuset sen bytade jag & min bebis till 32an och åkte hemåt igen :)
Kom hem och käkade och nu sitter jag hr i min säng :) om 2 minuter är det C.S.I haha :D !!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0