kärlek, vad är det?

2010-02-04 - 21:58:22

Sitter i sängen , tittar på C.S.I och funderar ...

vafan finns kärlek för egentligen ? vad betyder ens ordet k.ä.r.l.e.k. ? ska det föreställa något bra och lyckligt eller något olyckligt som sårar ? Jag har upplevt underbara tider med kärlek involverad , men allt har sitt slut , och början på något nytt är nog det svåraste som finns ... ? Antingen så finns det någon som tycker en men som man själv inte är ett dugg intresserad av , eller så fastnar man för en kille som sedan inte är intresserad av dig .. Det dumma med mig är att jag har hur enkelt som helst att börja tycker om en kille, det är sjukt faktiskt .. men jag har ganska svårt att verkligen börja tycker om killen på riktigt , men det jag har allra svårast med , som ni som följt min blogg säkert märkt, är att släppa killen jag väl fastnat i ...
Så nu har jag bestämt mig , jag ska inte fasta för någon kille på ett tag (bara Gud vet hur de kommer sluta med det) och innan jag fastnar ska jag ta reda på vad killen själv vill ... Men just nu ska det bli Singel-Livet till fullo ... haha säger jag som älskar förhållande och inte vill något hellre än att hitta mig en pojkvän som jag kan vara glad med, vara lycklig med, älska, vara älskad av och bara vara mig själv med .. det finns inte många killar som man kan vara sig själv med , men jag hoppas jag hittar en jag kan det med snart .. för jag saknar närheten man får när man har ett förhållande .. saknar att känna mig älskad på riktigt , älskad för den jag är.

Postat av: Daniela ♥

Jag tror det kommer av sig själv, men när man mår bäst med sig själv & med saker runt omkring en. För när man tänker efter, allt kommer när man inte behöver det. Gör allt för att må bra med ditt liv osv, så kommer du se att allt ploppar in med tiden. Men du har så rätt, lev singel livet till fullo :D



Kram!

2010-02-05 - 14:02:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0