Nästan ledig idag =)

2010-02-09 - 12:12:37


Förlåt men såhär dålig update blir det nu när min bärbara inte fungerar och tycker inte om att sitta vid denna datorn ahhaha :D
iallafall, kom hem om igår och tog det lugnt, klockan 5 tog jag bussen till Malmö hem till ****** och tittade på The Gamer , haha fattade NADA :D haha , snackade och sådant :) tog bussen hem tjugo över 11 och va hemma runt 12 .. Hem och äta sen decka runt halv ett tror jag att jag läste sista smset haha (a) båda var helt deckiga , eller va säger du hahahah ;)

Idag var det "skola" haha , till skolan kvart över 8 , ha ett Svenska prov sen hemåt igen , lönt va :D? gick typ helt okej kanske ? gissade nog på typ alla (?) frågorna haha nej men blir väl godkänd :P? Hem sen iallfall , och bara degat i sängen med tv och Dina haha , skönt att ha en hemma dag med bebisen :) Är även ledig imorgon med haha :D!

Jag har mycket bilder och Outfit bilder , men får inte in dom i denna datorn , riktig ångest faktiskt :(! så dom får ni när jag får in dom hahah (a) Don't hate me ;)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0