Sitter i skolan.

2010-02-12 - 10:07:02


Hej!
Updaterade inte igår men tar det lite snabbt nu :)!

Igår;
Skola, och jag & Josefina höll i en lektion om hörselskador , gick faktiskt väldigt bra haha :)! sen va det dags för Foto lektion, fick nya ämnen till Foto-maratonet sen slutade vi .. FICK ÄVEN MIN STUDENT MÖSSA , AAAAAAAH :D!!!! Åkte hem och pratade snabbt med mamma , så åkte inte hem till Marcus igår :( han kom till mig istället haha (a) Vi tittade på Final destination 3 och lagade mat haha :D han tog bussen hem 20 i 11 och jag & Dina gick och la oss haha :)

Idag;
Skulle på något i Aulan klockan 9, men de blev inställt så nu har jag rast till tjugo i tolv , ååångest men men :) idag vettifan vad som händer , hemma kväll kanske ? We'll se :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0