förlåt !

2010-01-19 - 12:36:50

Hej! förlåt förlåt förlåt !
Har varit jätte dålig på att updatera men har inte suttit vid datorn :p
De två sista showerna i söndags gick SKIT BRA :D fotorgrafering eftertsom tog hundra år , men tyckte dock den var rolig haha :D Sen hämtade Kaya mig så stack vi till stan , sen körde hon mig hem och jag deckade nästa direkt haha :p
I måndags (igår) var det dags för skola igen , efter en jobbig och fullproppad helg haha :p efter skolan åkte jag hem , här hemma var det fullt hus , Kaya följde med hem till mig :) Anna, Matilda, Carina, Carinas dotter var här haha :p alla färgade och klippte hår haha , Carinas dotter är frisör därför :) och jag klippte av 12 SJUKT LÅNGA CENTIMETER AV MITT HÅR :'( men mitt hår behövde det efter all blekning , allt det sjuka & slitna håret är borta :)Sen kom Kaya hit , vi käkde och sådant :) sen BK lite snabbt (a) sen träffade vi André och Christian och gick ut med Andrés & Kayas hund , sen lämnade vi hem hundarna och hamnade på McD haha gott gott :) var där ett tag sen åkte vi hem och jag deckade verkligen direkt haha :D

Idag skulle jag börja kvart över 8 , vaknade inte av mitt larm och ingen i hemmet väckte mig så jag vaknade för tio minuter sedan haha :D och inte lönt att gå på sista lektionen , och hade inte hunnit heller så japp , vad ska man göra :p är ledig imorgon med haha niiiiiiiiiiice :D hoppas ingen väcker mig imorgon då bara haha :p

har inte fotat mitt korta nya hår än
så får bli en gammal bild med mitt LÅNGA hår :(


Postat av: sabina

Snygg header :)



2010-01-19 - 14:51:40
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0