Goder morgon =)

2010-01-05 - 13:37:50

God morgon!
ligger hemma i min säng , skönt som fan är det :D mamma ringde och väckte mig för 20 minuter sedan ungefär .. och läste nysss på facebook att det bara finns 17 parkett biljetter kvar till showen sen finns det bara uppe på balkonger och min mormor & morfar vill inte sitta där så jag hoppas idag att jag får 2 platser till dom på parketten :)!
Ja  , som jag redan sa nyss haha så ska jag dansa idag :) längesen nu ju (aa) ska dansa mellan
17.00 - 19.00 :) sen får vi se vad som händer :) jag vet vad jag hoppas på , tröjan jag har på mig påminde mig extra mycket om det precis (a) Och inatt fick jag ett sms , nääääääääästan vad jag ville det skulle stå , åtminstonde one single word , men men ... Vi får se vad som hittas på :)!
Imorgon åker jag nog ut till min pappa ute i Trumparp och är där tills på fredag , och det betyder Ingen Dator , och då blir det ingen updatering på bloggen , vet ni blev ledsna ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0