Grattis filip 20 år <3

2010-01-23 - 04:00:44

(22 januari) GRATTIS PÅ 20-ÅRS DAGEN FILIP <3

Ja , nu vart man hemma igen efter en lite gjort allt möjligt - kväll :p började med att jag gjorde vid mig här hemma , sen kom Kaya och hämtade mig , min syster och hennes kompis :) vi hamnade på BK (mobilia) och käkade , sen körde vi tjejerna till Möllan och vi vidare till Segevång :) Kommer in och de första man möter är *******s blick , kände direkt att det inte skulle bli en bra kväll ... Hälsade på alla gamla Segevång-kompisarna :) sen satt vi och tog det lugnt , och hade det ganska trevligt faktiskt :) runt 1 kom kaoset , och jag & Kaya bestämde oss för att dra .. så vi satte oss i bilen och körde till Gustav BK och käkade lite till haha :p Sen mötte vi upp Anir, Agim och deras kompis med det dumma namnet jag alltid glömmer haha :( Vi drog coh spelade biljard haha , jag tittade bara på och blev mobbad :D sen skulle vi köra hemåt :)
Vi mötte dock på Kayas kusin och hans nya pitbull valp :D så parkerade bilen och hängde med han på en liten bil tur haha :D sen rastade vi hundvalpen lite , gud vad jag vill ha min valp nu :( aja ..
Sen körde vi hemåt , och nu ligger jagi min varma säng under täcket och tänker på livet (y)


Kaya idag


Lille Marcus idag <3

Sen fotade jag inte mer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0