Jula + biltema

2010-01-02 - 17:43:10

Hemma igen :) åkte iväg en runda med Kaya , stack till Jula i Jägersro för att titta bil tillbehör , aaaah jag måste ha :( massa massa bra och välbehövda saker i en bil av Ahristian Audigier :D aja .. sen körde vi ut till Biltema i Svågertorp och tittade efter en luddig rattmuff haha :p men där fanns ingen så hon handlade ne filt till bilen sen körde hon hem mig :P
Nu ligger jag i min säng död, trött, uttråkad, ledsen och förvirrad , vet inte alls vad jag ska göra eller vad jag har gjort fel :( ajau , får försöka få tag på han så jag vet vad jag ska göra ...
Ska nog träffa Kaya sen igen iallafall , och ta det lugnt eller träffa folk , får vi se sen :) ska snart äta iallafall , är sjukt hungrig haha (a)

MysPys Outfit idag :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0