min vovsing :D!

2010-01-26 - 23:37:16

Hemma!
Tog bussen med Malin till Oxie halv 4 , och var hemma typ tio i :) fixade i rummet lite , och fixade tvätten =) runt 5 tien kom André och hämtade mig så körde vi till Mobilia och tittade på kläder :) sen kom CJ dit och vi körde vidare till stan =) gick i lite affärer och André handlade skärp :) sen ville de käka så vi hamnade på  och käkade där hahaha :D Gott var det iallafall, och tack André :)! Sen körde vi till Mobilia för jag skulla handla mat och cigg till mamma , så kom Kaya dit =) körde hem , lämnade maten sen till Lockarp McD och träffade på pojkarna igen :) satte oss och tog en varm oboy och snackade lite :) Heltplötsligt får André för sig att titta lite på sista minuten resor utomlands , och dom jävlarna åker till Grand Canaria imorgon 07.55 haha :D vadå INPULS :p? HA DE NICE BOYS :D! så sa hejdå till dom runt tio tiden och vi åkte hem :)
La mig i soffan hos mamma och pratade om hunden jag ska ha :D ska dit imorgon 12-halv 1 och titta på den lille jäveln :D kan ta den direkt imorgon med , men vet inte om jag vill de , måste handla lite med till henne ju :) ska fråga om hon har ett namn eller om jag får döpa henne till Dina eller något annat fint - Ni får gärna hjälpa mig med namn! :)

aaaah helt uppspelt nu :D! ska kasta in ilden jag lovade er innan om vår Hål-timme-krängande :D!


GOTT GOTT GOTT GOTT - JADÅ :D !!!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0