Dressin cykling igår :) André idag<3 och fullt upp hela helgen :)!

2010-07-22 - 10:56:40

Oj, blev inget inlägg igår ... Men allt blev så sent , och efter dressincyklingen träffade jag André en liten liten stund sen orkade jag inte skriva haha (a)
Men igår var det dags för Dressincykling med hela gänget :) tyvärr kunde inte Veronica följa med för hon blev dålig precis innan pappa skulle hämta oss :( men men , vi åkte dit och mötte upp gänget och Kusin SANNA har kommit till Sverige ifrån England :D hon passade på att ta en sista minuten resa ner när hennes stora syster Ylva skulle komma till Sverige :) träffade dom sen delade vi upp oss på 4 cyklar och cyklade iväg haha :D jag var med Emma & Marie och Emma älskade att sitta på cyklen haha man såg hur lycklig hon var :D Vi kom fram hela vägen till "end hållplatsen" så vände vi för att Thomas hade sett ett fint ställe där man kunde fika på så vi cyklade dit och sen ner för att fika :) mysigt ställe vid en å och sådant :) men sen kom såna äckliga stång-får och va runt oss när vi åt haha så jag va över nojjig , hatar såna djur :p och en började stånga Tuzo för han ville klappa en på huvudet samtidigt som han matade den haha (A) Efter att ha suttit där i typ så 1 timme haha så cyklade vi tillbaka och då cyklade jag med Sanna :) Kom tillbaka , och stod och snackade och sådant :) Och tydligen var det 19 km fram och tillbaka , haha fyfasen vilken träning , tur man inte har träningsvärk (a) :D
Efter att vi stått och pratat och jag sagt hejdå till alla så körde vi hem :) va hemma lite i tio , och tio över tio kom MIN ANDRÈ , :D , mot mig så gick ut med Dina så träffade jag han i kanske 30 minuter :) love u!
Gick sen upp och tittade på Sex and the city sen deckade jag i soffan haha :p syster väckte mig och jag gick in i sängen och la mig :)


Vaknade idag först kvart i 7 av att mamma väckte mig för att jag bad henne igår imed att jag skulle tvätta idag haha :P trodde att det var från 8 man fick tvätta så jag somnade vidare och vaknade 5 i 8 haha :p tydligen fick man börja redan 7 men hade bara 4 maskiner så det är lugnt :) nu håller allting på att torka och om 1 timme är tvätt tiden slut så hoppas att allt är tort tills dess haha :D
Idag kommer Ylva till Malmö :) och om 3 dagar åker jag med henne och Dylan tillbaka till Usa ..

och sen idag ska jag bara vara med André :) bara umgås och mysa och bara njuta av varandras sällskap nu innan jag åker <3

På fredag blir det antingen grill-mys på ribban eller "fest" hemma hos mig , vi får se hur vädret blir :)
På lördag blir det kalas för Vera som blir 17 på tisdag och litet "hejdå" till mig :)
På söndag blir det att åka till Danmark - Island - USA ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0