Grattis hjärtat <3!

2010-07-14 - 11:01:09

Fick en massa produkter igår :) fick hudprodukter , anti-finn "penna" och Sheer-cover artiklar från TV-shop , nicigt :) så nu har man laddat upp resväskan till USA med fin hy haha :)! Vid halv 9 typ så kom mitt hjärta och hämtade mig , så följde jag med honom på sista passet på jobbet sen åkte vi hem till honom där vi tittade tv , och jag somnade väl typ halv 12 - kvart i 12 haha (a)

Vaknade idag vid kvart över 9 och André låg inte i sängen bredvid mig buhu , han var i Lomma och snackade om jobb och sådant :) sen kom han hem runt 10 tiden lycklig som tusan haha :D Grattis hjärtat<3!
André skulle hem till sin mamma och dricka kaffe och ha trevligt , och jag kände inte riktigt för att följa med , har ont i magen(antagligen för resan) och känner mig lite sunkig (a) Så André körde mig hem och jag har bara legat här i soffan och läst bloggar och kollat vad patetiska människor skrivit på min bilddagbok haha , det är bara sjukt skrattretande :)!

Idag vet jag inte riktgit vad som händer , träffa André sen tror jag :)

11 små korta dagar kvar , sen sitter jag på
flyget mot USA bort från alla :( <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0