Hemma-dag med mamma idag <3

2010-07-06 - 21:44:57

Bara varit hemma , umgåts lite med min mamma :) haha nej inte precis men nästan , vi åt tillsammans idag iallfall och bara det var det ett bra tag sedan <3 vi åt kyckling, bea-sås och ris, min favorit mat :) sen har jag damsugat hela lägenheten med för att göra mamma lite glad <3 Sen har jag pratat med min Bebefina , ville egentligen träffa henne idag , men vi ska träffas imorgon förmiddag innan jag, André och Veronica ska hem till pappa på middag :) ska till hennes stuga med Dina så Dina & Tequila får leka lite , sen går vi kanske till Agility banan vid Josse , vi får se imorgon :)

Lägger in lite bilder snart , lite från stranden igår och lite bilder jag har fotat idag , Foton som jag har fått av min Farmor från min underbara och saknade STUDENT! :)


Jag älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0