Saknaden är enorm ... <3

2010-07-27 - 23:32:13

Det är så sjukt jobbigt , just nu vill jag bara bryta ut i gråt men samtidigt inte så jag håller det inne . alla mina vänner är i sverige, min pojkvän är i sverige, min underbara familj är i sverige och min lilala älskade hundvalp är i sverige , och jag är i USA. vet det är en upplevelse jag aldrig kommer att glömma som jag går igenom nu , men jag hade behövt ha någon med mig , någon vid min sida . det är ensamt och jobbigt , jag vill få godnatt pussar & kramar varje dag som vanligt , jag vill inte sova själv i en stor säng i ett främmande land , det är jag inte van vid ... nu har jag varit hemifrån i 2 och en halv dag , och jag har redan hemlängtan , men samtidigt vill jag stanna och lära mig massa nytt om världen. allt är helt annorlunda här , vägarna är gigantiska och farliga , trafikljusen är skumma , pengarna är helt andra än i sverige , allt är bara annorlunda och svårt att anpassa sig till ...
Jag vill hem , men samtidigt inte ? det jag tror att jag vill är att jag vill ha någon bredvid mig , någon vid min sida som jag är van vid att träffa varje dag , någon som kan stötta mig på sättet som jag behöver det ..

jag har mina vänner på face & msn , jag har min pojkvän på face msn & skype , det samma med min syster , min pappa och min mamma , men det är inte samma sak , jag har ingen av de vid min sida , ingen jag kan prata med när jag vill . och nu är klockan halv 6 här , men halv 12 på natten hemma , alla sover ju finns ingen jag kan vända mig till ju :(

nej , nu ska jag titta bilder , dricka cola och stänga in mig i rummet ett tag, eller något liknande ...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0