Stan - Bio <3

2010-07-20 - 00:32:45

Hej!
har inte skrivit på hela dagen imed att jag inte har varit hemma idag haha :p
Vaknade kvart över 10 , for upp ur sängen för visste inte riktigt när jag skulle ha Matilda haha :p men ringde Rickard och hämtade henne halv 11 :) vid 11 tiden gick vi ner till Folketspark för hon ville "bada" i Ros-fontänen haha så why not :) gick ner dit och hon lekte lite , men tjejen tröttnade ganska fort haha :p Vid halv 12 ringde jag mamma och vi bestämde att vi skulle ses vid H&M på Hansa :) så tog bussen med Tildisen och träffade mamma vid 12 :) vi gick runt i lite affärer och sådant , handlade till Vera och jag handlade en kjol , fick även en väska av mamma till resan om 5 dagar :o!?! ..
Käkade lite lunch på McD och då kom även Pernilla dit , så fortsatte rundan i staden :) Josse kom även senare , kanske runt 4 tror jag ? då gick hon, jag & Tildisen till EH vid Hansa och fikade gott :) Choklad-Frapino och en Chokladboll hehe :) Tildisen lekte en massa och lyssnade inte alls på vad jag hade att säga haha :p efter det så skrämde André upp mig i sms och Josse tyckte det var komiskt haha :p men vi fortsatte titta i lite affärer sen tog vi vars en buss hem  :)
Åkte och lämnade Tildisen sen kom jag hem lite över 7 , så ut med Dina fort och sen bytade jag om :)

Kvart i 8 gick jag ner till bussen för den gick 8 och André tyckte vi skulle ses 8 på Gustav men kom 10 över haha (A) Hade ingen aning om vad han hade i tankarna, och han gjorde mig faktiskt nervös haha :p träffade honom sen var det lixom inte mer med det , men helt plötsligt tog tollen upp 2 stycken biobiljetter till ECLIPSE :D aaah , fatta att jag blev glad eller vad :D!?! så vi lunkade runt lite , sen gick vi in och handlade läsk och godis sedan väntade vi på att filmen skulle börja :)
Jag tyckte den var riktigt bra , men 1an är fortfarande bäst haha (a) men vill verkligen ha böckerna med mig till USA , någon som har de och är villig att låna ut de till mig i 3 månader (a)
Efter filmen så gick vi ut till bussen och min 5a kom direkt så sa hejdå till min André och åkte hemåt :)

Ligger nu i soffan , tittar på Sex and The City :) ska lägga in alla bilder från dagen på datorn sen kommer de snart upp här med :)

Just Nu .



The Twilight Saga - Eclipse
med världens bästa pojkvän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0