En vecka till BALEN :)!

2010-05-05 - 17:50:31

Hej! allt bra idag (:?
Igår så åkte jag till Vellinge med Dina, systrarna och pappas fru, sen träffade vi pappa där, för kalas för Farmor som blev 83 :) kusin Adrian och Rolf & Marta kom också dit och vi åt gott och mycket haha :D sen satt vi bara och dom pratade och jag smsade haha :p runt halv 9 (tror jag?) så körde vi hemåt och jag va hemma i kanske 10 minuter sen kom min André och hämtade mig så träffades vi en liten stund :) Va hemma runt 11 och somnade ganska snabbt faktiskt :)

Idag gick jag upp för att åka till praktiken, och har nog inte varit sååååååå trött på länge haha :p fick lite foton av min handledare och sådant :) sen slutade jag tre, hämtade Josefina och vi gick mot bussen :) tog 8an tillsödervärn sen 3an och sen hämtade jag upp min student-klänning som jag lämnat in hos skräddare för att den va genomskinlig så nu hänger den vid min bal-klänning och väntar på att bli använd :D

Liknar en jävla Lok-förare i min mössa haha :(

Nu sitter jag bara i sängen, ska snart träffa André skulle jag tro , japp så blir det haha :D imorgon blir det skola, ska handla balbiljett :) haha shit kan inte tro det är om en vecka haha :o Sofie sa de till mig idag och kopplade knappt att hon menade denna onsdagen som kommer haha , stress :)?????
Nej men de fixar sig , bara tråkigt knasthuvudet inte vill följa med :(! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0