Lördag, Söndag, Måndag

2010-10-11 - 16:59:23

I lördags var jag i stan med älsklingen och Oscar :) jag gjorde vid hemma och sen skulle jag ta bussen in till stan , men jag missade både 32an och 5an haha så jag gick istället för att vänta 20 minuter på nästa buss haha :p när jag kom till Gustav så ringde jag älsklingen och mötte upp han och Oscar mitt på torget :) sen gick vi runt och älskling shoppade haha :) han handlade en jätte mysig tröja på H&M, och sen även 2 jeans och en jacka på Zara :) sen blev det inte mycket mer än så haha , vi gick snabbt inom någon bokaffär för Oscar skulle handla pärmar hehe :p sen sprang Oscar till sin 1a och jag & älsklingen satte oss vid hans 1a för den kom före min 5a haha :P sen sa jag hejdå till min älskling och tog sen bussen hem .. När jag kom hem så fixade jag mig litegranna sen kom mormor & morfar och hämtade hela familjen för då var det dags för kalas för lilla kusin-barnet Nellie som redan blev 3år :O! det blev tacos, och massa chips och godis , snackade även en hel del jobb och så med Lotta och moster .. Sen blev det tårta (men inget för mig) och efter det så åkte vi hemåt igen =)
När vi kom hem så slöade jag lite , sen packade jag och sådant sen gick jag & Dina hem till min dunderbara älskling för att spenader natten där hemma :) jag handlade även med mig lite godis på vägen haha så tjock jag känner mig :$ sen blev det myspys hemma hos min älskling <3 haha minns inte om vi somnade tidigt eller sent , tror de va typ runt halv 1 haha (a)

Vaknade i söndags i min älsklings famn hihi (a) det MYSIGASTE som finns , verkligen! Låg kvar och segade och sen så fick han ett ryck och ville till IKEA haha så det var bara att klä på sig och sen åkte vi hem till mig och lämnade Dina och jag bytade om lite till sen körde vi ner till IKEA :) kollade massa möbler till VÅRT framtida hem hihi (a) vi gick även inom ILVA och hittade sängen vi ville ha , men tror vi typ kan drömma vidare hahaha :( sen hem till älskling och han käkade sen hem till mig så käkade jag lite :)
Sen blev det bara slö hemma hos mig , jag busade med Dina och syster störde sig mot André hahaha , satte mig även på min fot så min kula på sidan typ försvann haha de gjorde skiiiiiiit ont :( sen skulle min älskling hem och jag gick ut med Dina samtidigt så sa hejdå till min älskling , buhu :(
Slöade massa efter det och gick och la mig för att sova , UTAN min älskling :(

Vaknade idag klockan ÅTTA :o!?! fattar inte hur jag kan vakna så tidigt om jag endå inte ska göra något om dagarna, har inget jobb heller så blääääääääh :( slöade i sängen med datorn och lite chips haha , (tjockis varning :$) sen blev det dusch och ben-rakning och sådära haha sen ringde älskligen och då gjorde jag vid mig och sen kom älsklingen runt 11 tiden tror jag och då gick jag ner så åkte vi och handlade kyckling & pasta "sallad" jag köpte med curry hihi (aaaaa) så käkade vi de sen körde älsklingen mig hem igen sen vidare för att fortsätta jobba :( Och jag började dirket att tvätta , ööööh hatar att tvätta , har även damsugat och städat undan lite ..
Och natten TÄNKER jag spendera hemma hos min älskling ! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0