Dagens outfit

2010-09-08 - 21:13:54

En snabb och sunkig Dagens outfit
kan ni få imed det var längesen :)

Kastade på mig första bästa i "nytvättat-högen"
haha så blev detta tråkiga och omatchande haha :)




är ni tjejer nöjda nu när mina
lår konstigt nog blivit smalare :)?

Tunika - Only Vero Moda
Jeans - Macy's Boston

Postat av: men hallåååe

det har dom ju inte :'( alltså, sluta helt enkelt att ta bilder på dig själv, det blir bäst så. ingen vill se dina feta lår eller din panna, jag lovar - inte ens din egen pojkvän. såg på facebook att han också säger att du har stor panna. hahahahahahahahdhahdfadh

2010-09-08 - 23:55:36
Postat av: VANESSA SVARAR

Lilla Lilla Lilla Erika!

Det är bara du som stör dig på min panna, älskade André (som du säkerligen vill ha tillbaka) tycker inte att den är stor :) och inte mina vänner eller min familj heller, det är bara du och dina äckliga Helsingborgs vänner som tycker det för ni stör er på mig för att jag fick André tillslut, André som du vill ha kvar i ditt liv. Men sorry gumman, han & jag är BARA 2 av ALLA som hatar dig i Malmö :)

Väx upp, acceptera läget och sluta besöka min blogg, fast du är en trogen läsare haha ;)

2010-09-09 - 00:27:26
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: L

Tycker du gör ett bra jobb vanessa, skit i alla nolifers som är emot dig, ren avundsjuka! Dom kan inte klara av sig själv drf påpekar dom andras brister. Rent patetiskt men underhållande som fan. "Team essa"

2010-09-11 - 23:30:28
URL: http://linniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0