God morgon!

2010-09-29 - 11:37:54

God morgon!

jag vaknade av att mitt mobil-larm ringde vid 10 så jag ska komma in i den svenska tiden haha :p det var riktig ångest att vakna haha ville bara sova vidare och inte gjorde det bättre att Dina låg kvar och snarkade vidare hahaha :( Jag trodde hundvalpar ville ut och kissa om mornarna? Min lilla Dina låg gosigt i täcket och snarkade tills kvart över 11 då jag väckte henne för att ta ut henne på morgon-rundan haha sömntuta :D Mamma säger att man märker vem det är som är hennes ägare haha :D Men jag klagar ju verkligen inte, är inget fel på att ha en hundvalp som tycker om sovmornar (a)
Gick iallafall ut med henne och nu ligger jag i sängen, läser mina sms om och om igen , och det gör mig bara mer och mer irriterad :/

Idag blir det iallafall en mysig höst-fika med mina tjejer Josefina & Karla, min lilla Dina ska även följa med så hon slipper att vara ensam hemma idag igen :) Sen ikväll blir det bowling med mamma & syster, haha jag vet redan vem som kommer att förlora :(!



HAHA nu sitter Dina och morrar åt
sig själv i spegeln hahahaha :D!!

Grattis på 6-års dagen Elias <3
Postat av: Emma och Bea

Veckans blogg!!!

Ta chansen att vara med i våran bloggtävling där du blir länkad i våran spalt under en veckas tid!!!

2010-09-29 - 12:38:23
URL: http://tjugotredje.blogg.se/
Postat av: natali

grattis till elias ,

du är vacker!

2010-09-29 - 13:09:16
URL: http://natalifray.blogg.se/
Postat av: VANESSA SVARAR

Svar till Natali; Tack så jätte mycket! Kunde inte svara i din blogg så svarar här :)

2010-09-29 - 13:12:03
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0