Mysig fika med tjejerna , bowling, sen mys med pojkvännen <3

2010-09-30 - 01:33:49

Idag blev det en runda in till stan , tog med mig Dina och åkte in till Gustav för att träffa Josefina & Karla för en mysig dag på EH med god fika :) Undertiden som jag stod och väntade på tjejerna utanför EH så ringde Vikariebanken mig och jag ska in på intervju den 12e oktober halv 10 , gissa om jag är glad eller om jag är glad :D Äntligen får jag tjäna mina egna pengar och blir även större chans jag kan flytta hemifrån snart :)(a)
Mina tjejer kom och vi satte oss på uteserveringen imed jag hade Dina med mig i väskan men Dina klagade inte haha hon la sig gosigt i väskan och somnade till lite då och då haha :)
Vi satt och snackade om allt möjligt i ett bra tag sen runt halv 5 tog jag & Josse 5an och jag hoppade av på Nobel :) Gick hem och kom hem lagom till maten och efter maten så tog vi bussen till Slussen för att bowla på Big Bowl :) På bussen träffade vi även upp Pernilla & Amanda :) Det gick fan bra för mig på bowlingen :p Första rundan kom jag 2a och andra rundan vann jag :D!!! Efter det så spelade vi lite i spelhallen sen tog vi bussen hem :)
Alla följde med hem till oss , och jag gick ut med Dina . då kom även min älskling dit och jag gick upp och sa till mamma att jag åkte hem till André en stund (a) Så åkte hem till honom och var där hemma en stund :) Kom hem igen kvart över 11 ungefär efter att varit ute en runda med Dina efter att älsklingen släppt av mig . Älskar dig mitt hjärta! <3

har bara suttit här i soffan tills dess , tittat på tv och käkat chips hihi (a) Nu funderar jag starkt på att SOVA! Har dock inget planerat imorgon , men ska endå upp i tid för att inte sova bort hela dagen hehe :)(a)

Bilder från idag med tjejerna <3

Min Dina<3


Karla , döda mig inte (a)<3


Josse <3


Lilla Dinisen <3

Postat av: karla

märkte inte ens att du tog bild :O får börja göra som jobbe o vända huvet hahah

2010-09-30 - 13:06:48
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/
Postat av: jenny

mysiga bilder

2010-10-01 - 07:19:35
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0